T.T.V. Eibergen

Over T.T.V. Eibergen

Touwtrekkers vereniging Eibergen is een vereniging voor en door touwtrekkers. Van jong naar oud. Jeugd, dames, senioren en recreanten (oud touwtrekkers) zorgen voor een grote veelzijdigheid en een goede sfeer. We zijn zowel nationaal als internationaal goed vertegenwoordigd. Niet alleen in het touwtrekken zelf, maar ook in het organiseren van toernooien. Op deze site van T.T.V. Eibergen vind u informatie van over onze vereniging. Op deze site brengen wij u ook het laatste nieuws, foto’s en video’s. Wij wensen u veel surf plezier.

Historie

T.T.V. Eibergen is op 11 november1971 opgericht. Een groep heren van het toenmalige Jong Gelre (Plattelands Jongeren Vereniging) stond aan de basis hiervan.

ACcomodatie

Vanaf de oprichting heeft de T.T.V. haar clubhuis gehad op het erf bij de familie Scharpert in Hupsel. Zowel de trainingen als de andere clubactiviteiten werden er georganiseerd.

STE

Sinds 1990 ¨beschikt¨ de T.T.V. over een stichting die geheel zelfstandig functioneert. Het kent zijn eigen organisatie en verantwoordelijkheden.