Accomodatie

Vanaf de oprichting heeft de T.T.V. haar clubhuis gehad op het erf bij de familie Scharpert in Hupsel. Zowel de trainingen als de andere clubactiviteiten werden er georganiseerd.  Begin 1983 werd door de leden een eigen clubhuis gebouwd op de locatie aan de Haaksbergseweg.  Jaarlijks werd daar al een toernooi georganiseerd en met medewerking van de gemeente Eibergen kon hier ook de nieuwbouw gerealiseerd worden. In 1989 werden er 2 kleedlokalen, een vergaderruimte en een berging bij aangebouwd. Het beschikbare veld (voor training en toernooien) is zeer laag gelegen en wordt m.b.v. drainage en een dompelpomp droog gehouden in nattere tijden. Voor de training zijn er 6 stellingen aanwezig met daarbij een zand-, leem- en ladderbaan. T.T.V. Eibergen heeft een eigen tent ter beschikking voor de touwtrektoernooien die worden bezocht. Sinds 2005 is er de mogelijkheid om overkapt te trainen. Er kan niet geklaagd worden over slecht weer.