Het Damesteam

Dames

Vanaf 1998 bestaat binnen TTV Eibergen ook een actieve damestak. Het aantal actieve dames is weliswaar beperkt maar toch wordt elk jaar geprobeerd om met een volwaardig team aan de gewestelijke competitie deel te nemen. Daarnaast zijn de dames, evenals de heren, ook actief op internationaal niveau.

De dames trainen standaard samen met de heren zodat zij optimaal voorbereid deel kunnen nemen aan nationale en internationale wedstrijden. Touwtrekken voor de dames vindt plaats in de klassieke dames klasse of in de mixklasse. De mixklasse van 4 heren en 4 dames is voor TTV Eibergen een mooie manier om de verschillende leden van de TTV bij elkaar te brengen in 1 team. Mannen en vrouwen werken met elkaar samen, net zoals kenmerkend is voor de TTV Eibergen in zijn geheel.

Trainingen: Dinsdag 20.30 – 22.00  –  Donderdag 20.30 – 22.00