Scholen Touwtrektoernooi 15 mei 2019
De touwtrekkers vereniging Eibergen organiseert op 15 mei 2019 een touwtrek scholentoernooi. De wedstrijden vinden plaats op het sportterrein aan de Haaksbergseweg. De aanvang is om 13.30 uur en ze hopen er een geslaagd toernooi van te maken.

Deelname is mogelijk voor de groepen 5 en 6 (een klasse) en voor de groepen 7 en 8 (een klasse) van de basisscholen in de gemeente Eibergen.

Een team moet uit 6 spelers en een leider bestaan. Het team kan worden aangevuld met twee wisselspelers. Een touwtrekwedstrijd bestaat uit 2 trekbeurten. De wisselspelers mogen gewisseld worden tussen twee wedstrijden, echter niet tussen twee beurten.

De spelers dragen gewone sportkleding, het beste is om gebruik te maken van stevige schoenen. Voetbalschoenen of schoenen met punten of iets dergelijks zijn niet toegestaan.

Interesse om deel te nemen met je groep? Stuur dan een mailtje naar john@sportfederatieberkelland.nl, dan stuur ik een aanmeldformulier toe.
De opgave moet binnen zijn op vrijdag 10 mei 2019

.V. Eibergen